23 Şubat 2014 Pazar

Bahar geliyor ve tabiat şenleniyor

Herkese merhaba,
Kısaca kendimi tanıtıp bu güzel yolculuğa sizlerle başlamak istiyorum.41 yaşındayım 2 çocuk annesiyim.Zaman içinde kendimden,yaşamımda ki gelişmelerden,mutluluklardan,heyecanlarımdan  da sizlerle  paylaşacağım.Şimdi asıl amacım ve bu işin başlamasını sizlere kısaca anlatmak istiyorum.
Hayat paylaştıkça güzel,bu güzel ve keyifli yolculuğu umarım sizlerde benim gibi keyif alarak paylaşırsınız.
Uzun bir süredir hayalini kurup, heyecanlanarak planladığım bir iş vardı.Ha  oldu  ha olacak derken,aniden bu işe başlamış buldum kendimi...
Yaklaşık 6 senedir oturduğumuz evin tüm bahçe işlerini kendim üstlenmiş durumdayım.Çok büyük bir bahçe olmamasına rağmen bana yetiyor da artıyor.İnsanın ruhu dinleniyor sanki ömrü uzuyor gibi geliyor.
Bu arada  oturduğumuz evi aldıktan sonra oturacağımız evi kendi zevkime göre döşemek istedim.O kadar keyif aldım ki 2 ay boyunca ustalarla birlikte toz duman altında çalışıp durduk.Bu arada mimar değilim.Evi döşeme safhası,belli bir bütçe ile çıktığımız yolda  bizi bayağı bir zorlamıştı.Bu sebepten ötürü sıra bahçeyi yapmaya geldiğinde bir arkadaşımın tanıdığı peyzajcı ile eşimin şirketinden bir kamyonete binerek  Yalova yolunu tuttuk.Ben kendimi orada kaybetmiş olmalıyım ki akşam evimize varıp çiçekleri indirdiğimizde o zamanlar şimdiki  gibi  samimi olmadığımız bir komşumuz İndirilen çiçekleri sitemizin peyzajı için getirildiğini düşünmüş.Orada bu çiçek konusunu abartacağı belliymiş!!!!
Her sene 4 mevsim,mevsimlik çiçekleri alırım.Bu cıvarlarda çiçek aldığım birkaç çiçekçi var.Artık gide gele senelerdir beni tanıyorlar.İlk birkaç sene yaptığım alışverişi o kadar abarttım ki bu kadının dönüm dönüm bahçesi var , ballı müşteriyi bulduk diye akılllarından geçirmişlerdir heralde!
O ballı müşteri bendeniz bir ara bu çiçeklere harcadığı para yüzünden eşi ile küçük bir tartışma yaşadı...
Ama  yılmadı kredi kartından anlaşılır diye cüzdanındaki son paraya kadar harcadı.Bu bir tutku,aşk,hobi,sevda artık ne derseniz?!!
Her gittiğim seyahatten mutlaka bahçeme ve evime birşeyler alırım.Biraz kokoşlukta var,süslemeyi seviyorum.Bir süre sonra bunu kendi evimde yaparsam maddi ve manevi huzursuzluk yaşayacağım bari işe çevireyim dedim.Bu yola asıl çıkışımın temeli böyle başladı.Yaklaşık bir sene öncesinden web sayfamı hazırladık ama şu an aktif değil.En kısa sürede oradan da satış yapmayı planlıyorum.O aşamalarıda sizlerle paylaşacağım.

Hergün yaptığım tasarımları buradan paylaşmak istiyorum.Bunlara birkaç örnek gelsin bakalım







Sevgiyle
Bahçe Aksesuarları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder